Γονείς Παιδιά Διατροφή, για την ευτυχία στην οικογένεια


Η καινοτόμος ανακάλυψη του μοντέλου των τριών ανθρώπινων τύπων, συνδέει το σύμπαν με τον εγκέφαλο και τον εγκέφαλο με το κύτταρο, ερμηνεύει τις ατομικές διαφορές και δίνει λύσεις στην ψυχική και σωματική ασθένεια.

Ας γνωρίσουμε όμως την ασθένεια εις βάθος:
– Η ασθένεια, εκδηλώνεται ποικιλοτρόπως στον άνθρωπο σε τρία επίπεδα δράσης ταυτόχρονα, πνεύμα, σώμα και ψυχή, όταν απολεσθεί το σθένος και έχει κοινή αφετηρία και για όλους τους ανθρώπους.
– Η ασθένεια συμβαίνει όταν ο ανθρώπινος οργανισμός (εγκέφαλος-σώμα) χάνει μέρος ή στο ακέραιο την ικανότητα των ατόμων ή ιόντων ενός στοιχείου να ενώνονται με άλλα άτομα ή ιόντα σε μια συγκεκριμένη αναλογία για τον σχηματισμό χημικών ενώσεων. Με άλλα λόγια, όταν προκαλείται συμφόρηση στον εγκέφαλο και στη συνέχεια αποσυντονισμός στο σώμα.

Το μοντέλο Tri-Anthropo-Type Paschalidis χαρτογραφεί την εξειδικευμένη περιοχή του μεταιχμιακού συστήματος του εγκεφάλου, και φωτογραφίζει τα σημεία του εγκεφάλου που υπερ-λειτουργούν (συμφόρηση), διαφορετικά για κάθε τύπο ανθρώπου, με αποτέλεσμα την εκδήλωση συγκεκριμένων ασθενειών, εφόσον ο ανθρώπινος οργανισμός χάνει την ψυχική ή πνευματική του ικανότητα να αντιμετωπίζει δύσκολες συνθήκες ή συνθήκες πίεσης.

Ως συνθήκες πίεσης για τον ανθρώπινο οργανισμό αξιολογούνται αποκλειστικά οι εκδηλώσεις του στρες της σκέψης, δηλαδή ο πανικός για τον Α τύπο, το άγχος για τον Β τύπο και η εμμονή για τον Γ τύπο.

Το μοντέλο Tri-Anthropo-Type Paschalidis σαρώνει τον ανθρώπινο εγκέφαλο και επικεντρώνεται στις γεννητικά καθορισμέννες διαφοροποιήσεις των τριών δομών του μεταιχμιακού συστήματος του εγκεφάλου που καθορίζουν τρεις διακριτούς και μοναδικούς τύπους προσωπικότητας. Ένα μοναδικό κλειδί για την κατανόηση της σύνδεσης μεταξύ εγκεφαλικής λειτουργίας και πλαστικότητας για την πρόληψης της υγείας.

Παρατηρείται λοιπόν πως στον εγκέφαλο του Α τύπου, σε συνθήκες πίεσης εκκρίνεται η ορμόνη της σεροτονίνης σε υψηλά επίπεδα, με αποτέλεσμα να προκαλεί συμφόρηση στο μεταιχμιακό σύστημα του εγκεφάλου και στη συνέχεια αποσυντονισμό στο σώμα. Απόρροια των ανωτέρω χημικών διεργασιών είναι η απώλεια του σθένους και η δημιουργία ασθένειας με την εκδήλωση του ψυχοσωματικού εσωτερικού πανικού που βιώνει ο Α τύπος. Η εκδήλωση της ασθένειας συμβαίνει ήτοι με εκρήξεις νευρασθενικής συμπεριφοράς αδιακρίτως στο περιβάλλον του και στη συνέχεια με διάφορες πνευματικές και ψυχοσωματικές ασθένειες του τύπου του.

Στον εγκέφαλο του Β τύπου παρατηρείται σε συνθήκες πίεσης έκκριση ορμόνης ντοπαμίνης σε υψηλά επίπεδα, με αποτέλεσμα να προκαλεί συμφόρηση στο μεταιχμιακό σύστημα του εγκεφάλου και στη συνέχεια αποσυντονισμό στο σώμα. Απόρροια των ανωτέρω χημικών διεργασιών είναι η απώλεια του σθένους και η δημιουργία ασθένειας με την εκδήλωση του ψυχοσωματικού εσωτερικού άγχους που βιώνει ο Β τύπος. Η εκδήλωση της ασθένειας συμβαίνει με απρόκλητη αντιδραστική συμπεριφορά αδιακρίτως στο περιβάλλον και αδράνεια προς κάθε μορφή δράσης και στη συνέχεια με διάφορες πνευματικές και ψυχοσωματικές ασθένειες του τύπου του.

Στον εγκέφαλο του Γ τύπου παρατηρείται σε συνθήκες πίεσης ταυτόχρονη έκκριση των ορμονών σεροτονίνης και ντοπαμίνης σε υψηλά επίπεδα, με αποτέλεσμα να προκαλεί συμφόρηση στο μεταιχμιακό σύστημα του εγκεφάλου και στη συνέχεια στο σώμα με υψηλού επιπέδου εκροή ορμόνης αδρεναλίνης. Απόρροια των ανωτέρω χημικών διεργασιών είναι η απώλεια του σθένους και η δημιουργία της ασθένειας με την εκδήλωση του εσωτερικού πανικού και άγχους που βιώνει ο Γ τύπος. Η εκδήλωση της συμβαίνει με εμμονική συμπεριφορά προσκόλλησης σε οποιοδήποτε πρόβλημα με αποτέλεσμα την ανακοπή της δράσης και την αναβίωση τραυματικών κυρίως εμπειριών του παρελθόντος και στη συνέχεια με διάφορες πνευματικές και ψυχοσωματικές ασθένειες του τύπου του.

Το μοντέλο Tri-Anthropo-Type Paschalidis, παραδίδει στον σημερινό άνθρωπο το σύνολο της τρισδιάστατης θεραπευτικής μεθόδου της κάθε ασθένειας στη ρίζα της, αλλά και την προληπτική αγωγή φροντίδας του ανθρώπου προκειμένου να διατηρεί ο κάθε τύπος το σθένος του.

Το μοντέλο Tri-Anthropo-Type Paschalidis αφιερώνει το σύγγραμμα αυτό, στο ηχηρό παρόν της ζωής, στα παιδιά αλλά και στους γονείς που τα συνοδεύουν στο περιηγητικό ταξίδι τους προς την αυτογνωσία και την διαχείριση του εσωτερικού και εξωτερικού κόσμου που τα περιβάλλει.

Η οικογένεια αποτελεί όπως και το ζευγάρι μια σύνθεση που έχει σημείο αναφοράς τους γονείς και προοπτικές ανάπτυξης και εξέλιξης τα παιδιά.

Τα παιδιά έρχονται ως αποτέλεσμα της δράσης των γονέων, δηλαδή ως φυσική συνέχεια τους αλλά δεν είναι η συνέχεια τους. Εφόσον ναι μεν δομούνται κληροδοτούμενα στοιχεία από την οντότητά τους, αποτελούν όμως ξεχωριστές οντότητες που συνυπάρχουν με τους γονείς σε μια οικογένεια.

Οι γονείς ως συν-δημιουργοί οφείλουν να φέρουν την πληρότητα στους απογόνους τους παρέχοντάς τους την δυνατότητα να γνωρίσουν τη ζωή και να εξελιχθούν μέσα από αυτή σύμφωνα με τις επιταγές της δράσης των απογόνων τους.

Ο Δημιουργός έστεψε τον άνθρωπο συν-δημιουργό του, στο έργο της αναπαραγωγής του είδους, όχι γιατί δεν θα μπορούσε να δημιουργεί καθημερινά ζωή, αλλά για να δώσει στον άνθρωπο την ευκαιρία να γευτεί την απόλαυση της πατρότητας και της μητρότητας, να διακρίνει τη θεία προέλευσή της και να σταθεί επάξια στο πλάι των απογόνων του, όπως ο Θεός στέκεται πάντα δίπλα μας ως πατέρας.

Γενναιόδωρος, γεμάτος κατανόηση, έδωσε στα παιδιά του, τους ανθρώπους, όλα εκείνα τα εφόδια που ήταν απαραίτητα για την επιβίωση και διαβίωσή τους αλλά και την απόλυτη ελευθερία να εξελιχθούν κατά την δική τους κρίση. Δεν εγκατέλειψε ποτέ τα παιδιά του, είναι πάντα αρωγός και στο πλευρό τους πιστός συνοδοιπόρος, αρκεί εκείνα να του το επιτρέψουν. Δεν κλείνει όμως την πόρτα ποτέ ούτε στα παιδιά του, που δεν του επιτρέπουν την πρόσβαση στη ζωή τους, περιμένει καρτερικά δίνοντας τους ευκαιρίες για την μεγάλη συνάντησή τους.

Το υπέροχο δώρο της γέννησης ενός παιδιού, δυστυχώς στις μέρες μας λαμβάνεται ως δεδομένο και ως φυσική συνέχεια της ζωής μας. Συνεπώς και οι απόγονοι μας γαλουχούνται ως φυσική συνέχεια της ζωής των γονέων τους και επαναλαμβάνουν τον φαύλο κύκλο της ιστορίας που επαναλαμβάνεται, με τα ίδια λάθη που οδήγησαν τον άνθρωπο στην σημερινή ανούσια πραγματικότητά του.

Το μοντέλο Tri-Anthropo-Type Paschalidis παρέχει την δυνατότητα στον άνθρωπο να σπάσει αυτό τον κύκλο της κατεστημένης λογικής και να αλλάξει το πεπρωμένο του!

Οι γονείς, οι συν-δημιουργοί του Θεού είναι εκείνοι που ανιχνεύουν τα σημερινά αδιέξοδα της καθημερινότητας των παιδιών τους και ψυχανεμίζονται το τέλμα που βυθίζονται ή θα βυθιστούν, τα παιδιά τους από τις ολοένα και πιο αυξανόμενες απαιτήσεις της σκέψης.

Εκείνοι δέσμιοι του δικού τους πεπρωμένου, της δικής τους «χαρακιάς», του δικού τους τύπου, θέλουν πλην όμως δεν καθίσταται δυνατό να προσφέρουν τα εφόδια εκείνα στα παιδιά τους που θα τα απεγκλώβιζαν από το αδιέξοδό τους.

Τώρα μπορούν να καταφέρουν το μέχρι σήμερα ακατόρθωτο, να επικοινωνήσουν, να απολαύσουν, να γεφυρώσουν το πάλαι ποτέ αγεφύρωτο χάσμα των γενεών.

Οι γονείς γνωρίζοντας την τυπολογία, γνωρίζουν τον εαυτό τους και το παιδί τους, θέτοντας σε νέα βάση την σχέση μεταξύ τους αλλά και την σχέση με το παιδί τους.

Η αυτογνωσία οδηγεί στην διαχείριση των αδυναμιών του κάθε τύπου. Συμπερασματικά αυτογνωσία της μητέρας σημαίνει αντίληψη της «μητρότητας» και αυτογνωσία του πατέρα σημαίνει αντίληψη της «πατρότητας» .

Επιπλέον, η γνώση της τυπολογίας προσφέρει πρόσβαση στην ετερογνωσία. Αυτό σημαίνει για την μητέρα κατανόηση της «χαρακιάς» του τύπου του συντρόφου-πατέρα των τέκνων της και αντίστοιχα για τον πατέρα κατανόηση της «χαρακιάς» του τύπου της συντρόφου –μητέρας των παιδιών τους. Σημαντικό είναι επίσης ότι μέσω της τυπολογίας οι γονείς γνωρίζουν το κοινωνικό τους περιβάλλον και το κοινωνικό περιβάλλον του παιδιού τους.

Η τυπολογία λειτουργεί εντυπωσιακά στην κατανόηση του χαρακτήρα του παιδιού από τους γονείς, αλλά και στην κατανόηση του χαρακτήρα των γονέων από το παιδί.

Επιπλέον αναδεικνύει τις ιδιαιτερότητες κάθε ατόμου (γονέα και παιδιού), τις ευαισθησίες, τις αδυναμίες, τις δυνατότητες και τις κλήσεις του, παρέχοντας μ’ αυτό τον τρόπο στους γονείς :
– δυνατότητα αλλά και τον τρόπο επικοινωνίας με το παιδί τους από την νηπιακή του ηλικία.
– τον τρόπο έκφρασης και ώθησης του παιδιού τους στη δράση
– τον τρόπο κοινωνικής προσαρμογής –αποδοχής στην σχολική κοινότητα και κατ΄ επέκταση σε κάθε κοινότητα.
– τον τρόπο μελέτης με γνώμονα την αντιληπτική ικανότητα του παιδιού αλλά και τον τρόπο διοχέτευσης και αποδοχής της πληροφορίας από το παιδί( β τύπος –ακουστικός ,συνεπώς κατά την διάρκεια της μελέτης διαβάζει το παιδί ή ο γονιός δυνατά για να ακούει το παιδί την πληροφορία και στη συνέχεια να κάνει αποδοχή απομνημονεύοντας την.)
– Ο τρόπος ενίσχυσης της ψυχολογίας του παιδιού σε συνθήκες πίεσης (π.χ. εξετάσεις ).
– Ο τρόπος αντιμετώπισης διαφόρων απρόβλεπτων καταστάσεων (π.χ. bulling)

Το επικρατούν βακτήριο στην εντερική χλωρίδα (εντερότυπος) και η επικρατούσα ορμόνη στον εγκέφαλο, απορυθμίζουν το ψυχοσωματικό βιολογικό ρολόι του ανθρώπου, ως παράγωγα του στρες της σκέψης και οδηγούν στην σταδιακή απώλεια του σθένους, δηλαδή στην γέννηση της ασθένειας.

Η διατροφή που προτείνει το μοντέλο Tri-Anthropo-Type Paschalidis, διαφορετική για κάθε τύπο, προσφέρει την ψυχοσωματική ενδυνάμωση του ανθρώπινου οργανισμού και την ανάκτηση του σθένους, δηλαδή οδηγεί στην ανάκτηση της ικανότητας ενός στοιχείου του οργανισμού (ιχνοστοιχεία, βιομέτταλα ) να ενώνεται με άλλα στοιχεία σε μια συγκεκριμένη αναλογία και να δημιουργούν χημικές ενώσεις.

Με αποτέλεσμα να ρέει συνεχώς και αδιάλειπτα η ενέργεια –πληροφορία στο σώμα, προκαλώντας ευεξία και απόλαυση, αρμονία.

Γονείς και παιδιά έχουν πλέον την δυνατότητα, γνωρίζοντας την τυπολογία, να αποκτήσουν ουσιαστικό παρόν, συν-χωρώντας στο κοινό μοτίβο της ζωής, απολαμβάνοντας το σήμερα όλοι μαζί, ο καθένας εκφράζοντας την προσωπική του δημιουργικότητα.

Το χάσμα τον γενεών δεν είναι γόρδιος δεσμός, είναι μόρφωση τυπολογίας .

Τολμήστε το!