Εκπαίδευση, θεμέλιο για την μάθηση και την ευτυχία


Το Μοντέλο Tri-anthropo-types αναπτύσσει ένα σύστημα εργαλείων και μεθόδων ανάλυσης, αναγνώρισης και εκτίμησης των χαρακτήρων του κάθε τύπου ανθρώπου, καθώς και ανίχνευσης βιολογικών και φυσιολογικών δεικτών για διαγνωστικούς σκοπούς.
Η εφαρμογή του στην εκπαίδευση συνίσταται:
– στην αναγνώριση του εκπαιδευτικού προφίλ για κάθε τύπο εκπαιδευτικού νηπιαγωγού – δασκάλου – καθηγητή και
– στην αναγνώριση του μαθησιακού προφίλ για κάθε τύπο νηπίου – παιδιού – εφήβου.

Παρέχεται η δυνατότητα στο νήπιο:
– να ανακαλύψει τον κόσμο που κρύβεται μέσα του και πώς θα διαχειριστεί το νέο αυτό κόσμο εκφράζοντας την παρουσία του.

Παρέχεται η δυνατότητα στο παιδί:
– να αναγνωρίσει τον κόσμο που κρύβεται μέσα του και να ανακαλύψει τον κόσμο που κρύβεται γύρω του αλλά και το εργαλείο κατανόησης και διαχείρισης για να τοποθετήσει τον εαυτό του μέσα σ’ αυτόν.

Παρέχεται η δυνατότητα στον έφηβο:
– να απολαύσει τη ζωή διαχειριζόμενος αυτούς τους δύο κόσμους, δράττοντας!

Ο μαθητής αναγνωρίζει:
– τον τύπο του,
– τις δυνατότητές του και πώς να πετύχει υψηλότερες αποδόσεις
– τις αδυναμίες του και μαθαίνει τον τρόπο να τις ξεπεράσει,
– τη συμπεριφορά του και την κατανοεί,
– τον τύπο των παιδαγωγών του,
– τον τύπο των συμμαθητών και φίλων του, και
– αποκωδικοποιεί την κοινωνική πραγματικότητα και πορεύεται με μεγαλύτερη αισιοδοξία στο μέλλον, με αποτέλεσμα να απολαμβάνει και να χαίρεται την ζωή.

Ο εκπαιδευτικός αναγνωρίζει:
– τον τύπο του,
– το διδακτικό του στύλ,
– τις δυνατότητές του,
– τις αδυναμίες του,
– τον τύπο των μαθητών του,
– το μαθησιακό προφίλ του κάθε μαθητή,
– τις ικανότητες και τις αδυναμίες του κάθε μαθητή,
– τον τύπο των γονέων του μαθητή,
– τον τύπο των συναδέλφων του.

Του παρέχεται λοιπόν η δυνατότητα μέσω της αυτογνωσίας και της ετερογνωσίας:
– να απαλλαγεί από την ακρότητα του δικού του τύπου, αποδίδοντας τα μέγιστα προς όφελος του ιδίου και όλης της της εκπαιδευτικής και μαθησιακής κοινότητας
– να δώσει συγκεκριμένη βοήθεια και ουσιαστικά εφόδια στον κάθε μαθητή ξεχωριστά και σε όλους μαζί, ανεβάζοντας με αυτό τον τρόπο το μαθησιακό επίπεδο των μαθητών αλλά και το επίπεδο ποιοτικής ζωής τους.
– να συνεργάζεται αρμονικά με τους γονείς των μαθητών προς το συλλογικό όφελος
– να συνεργάζεται με τους συναδέλφους αρμονικά προς όφελος των μαθητών και της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Ο γονέας / κηδεμόνας αναγνωρίζει:
– τον τύπο των παιδιών του,
– τον τρόπο με τον οποίο θα κατανοήσει το παιδί του,
– τις δυνατότητες και τις αδυναμίες του,
– τον τύπο των παιδαγωγών του παιδιού του,
– τον τύπο των φίλων και συμμαθητών του παιδιού του.
Του παρέχεται λοιπόν η δυνατότητα να γνωρίσει ουσιαστικά το παιδί του και να σταθεί στο πλάι του συνταξιδιώτης και κυματοθραύστης, ωθώντας το παιδί να ζήσει και να απολαύσει ουσιαστικά τα μαθητικά χρόνια της ζωής του, ελαχιστοποιώντας τους κινδύνους (π.χ. Βία, Εκφοβισμός(Bulling) – εθισμός σε ουσίες κ.λ.π.)

Τα εργαλεία που προσφέρονται στο σύγγραμμα αναλυτικά, θα δώσουν ώθηση για το επιπλέον – μετέωρο μέχρι σήμερα – βήμα στην κοινότητα της εκπαίδευσης και στην μαθητική κοινότητα προς την εξέλιξη!

Η εξέλιξη του κάθε νέου, θα ωθήσει όλη την κοινωνία σε ανοδική πορεία!

Ο Δρ. Πασχαλίδης κλήθηκε τιμητικά να παρουσιάσει την εργασία του για την εκπαίδευση με τίτλο “ Διδασκαλία και Αυτοβελτίωση με βάση το Μοντέλο Tri-anthropo-types” στο Διεθνές Συνέδριο Εκπαίδευσης στο Δουβλίνο/Ιρλανδία στις 25-28 Απριλίου 2016.

Προηγούμενες εργασίες έχει παρουσιάσει στα εξής Παγκόσμια Εκπαιδευτικά Συνέδρια:
– Παγκόσμιο συνέδριο για την Εκπαίδευση 2015, 19-21 Οκτωβρίου 2015, Δουβλίνο, Ιρλανδία
– Παγκόσμιο συνέδριο για την Εκπαίδευση 2014, 10-12 Νοεμβρίου 2014, Λονδίνο, Μεγάλη Βρετανία
– Διεθνές Συνέδριο στην Εκπαίδευση και την Διοίκηση Επιχειρήσεων, 4-5 Ιανουαρίου 2014, Πεκίνο, Κίνα
– Παγκόσμιο συνέδριο για την Εκπαίδευση 2-4 Σεπτεμβρίου 2013, Λονδίνο, Μεγάλη Βρετανία
– 5ο Διεθνές συνέδριο για την Εκπαίδευση, την Έρευνα και την Καινοτομία, 19-21 Νοεμβρίου 2012, Μαδρίτη, Ισπανία