Αποδέσμευση από το Πεπρωμένο – Ανάλυση Χαρακτήρων


Τα ολέθρια αποτελέσματα της μονομερούς ενέργειας του ανθρώπου, να ανακηρύξει δηλαδή τον εαυτό του σε εξουσιαστή των πάντων, τα βιώνει το οικοσύστημα ολόκληρου του πλανήτη μας και όχι μόνο. Πρώτοι εμείς οι ίδιοι οι άνθρωποι, αναπόφευκτα βιώνουμε με ολοένα αυξανόμενη ένταση τα αποτελέσματα της υπέρμετρης αλαζονείας μας στη διαρκώς υποβαθμιζόμενη ποιότητα της ζωής μας. Δεν έχει πλέον καμία ομοιότητα, κανένα κοινό χαρακτηριστικό, η ζωή, όπως την έχουμε καταντήσει, με εκείνη τη ζωή για την οποία μας προόριζε ο Δημιουργός και αρχικά μας την είχε προσφέρει.
Τη Ζωή που ο Δημιουργός πρόσφερε στον άνθρωπο, εκείνος την μετάλλαξε μέσω του στρες της σκέψης του, δηλαδή εκδηλώνοντας την ακρότητα του κάθε Τύπου, σε καθημερινή κατάντια.
Το Φως που άλλοτε εξέπεμπε ο άνθρωπος έχει μεταλλαχθεί σε μία σκοτεινή σκιά που ακολουθεί το πεπρωμένο του.
Άλλαξε το πεπρωμένο σου…
Στο σύμπαν δεν υπάρχει αυτονομία και αυθυπαρξία.
Δεν πρέπει λοιπόν να ξεχνάμε ότι το σύμπαν υποκινείται από τους νόμους εκείνους που ρυθμίζουν τη λειτουργία του περιβάλλοντος μέσα στο οποίο βρίσκεται. Εμείς όμως εξακολουθούμε να πέφτουμε στο ίδιο σφάλμα. Παριστάνουμε τον Νάρκισσο που σαν είδε το είδωλό του να καθρεφτίζεται στο νερό του άρεσε τόσο πολύ το θέαμα κι έμεινε να το θαυμάζει μέχρι που μαράζωσε και πέθανε… Ξέχασε να ζήσει.
Με άλλα λόγια χάνουμε τη ζωή, γιατί κανένας οργανισμός που παύει να είναι συμβατός, δηλαδή δεν συμβαδίζει και δεν συμπορεύεται, με τους νόμους που διέπουν τη λειτουργία του μεγάλου οργανισμού που τον φιλοξενεί, δεν μπορεί να διατηρήσει την υγεία του.
Το υπερδιαστημόπλοιο Γαία ταξιδεύει όλους τους επιβαίνοντες οργανισμούς στον μεγάλο Γαλαξία με καπετάνιο τον άνθρωπο ο οποίος έχει και τη συνολική ευθύνη, ως επιστάτης της Γαίας.
Ο Θεός εισέρχεται μέσα στον άνθρωπο σαν ηλεκτρισμός μεταφέροντας μαγνητικά όλα τα διατροφικά στοιχεία μέσω των νευροδιαβιβαστών.
Η ηλεκτρομαγνητική πληροφορία, τρέφοντας και συντηρώντας τον οργανισμό του, ζωοδοτεί τον άνθρωπο και συνεχίζει την αέναη πορεία της μέχρις ότου τον αποχωριστεί με τον θάνατο.
Η ανυπαρξία της τριαδικότητας δημιουργεί τη φθορά στην ύλη.
Προκειμένου λοιπόν να συντηρηθεί η ζωή, χρειάζεται να τροφοδοτείται αδιάλειπτα από την πηγή της, αγάπη, η οποία απλόχερα εκπορεύεται από τον Δημιουργό προς κάθε κατεύθυνση του σύμπαντος.
Ο Θεός μας έδωσε τη λογική, ώστε εξελισσόμενοι να ξεχωρίσουμε από το ζωικό βασίλειο, να φτάσουμε να κατέχουμε επάξια τη θέση που μας όρισε στην κορωνίδα της Δημιουργίας, χρησιμοποιώντας τη λογική με τέτοιο τρόπο, ώστε το κάθε άτομο να μπορεί να διακριθεί με τη διαφορετικότητά του από τους άλλους ανθρώπους και να μπορέσει να διαχειρίζεται την Δημιουργία και να τη διαφυλάττει.
Η χρήση της καθαρής λογικής θα μας απέτρεπε από τις ασθένειες και τους κινδύνους και πολύ περισσότερο θα μας οδηγούσε σε θετικές διεξόδους για να απολαύσουμε τη ζωή.
Ο άνθρωπος όμως στηρίχτηκε στην κατεστημένη λογική την αρνητική πλευρά της Δημιουργίας. Ανέπτυξε τις επιστήμες του ζείν, της μη πνευματικότητας, των γραμμάτων και των τεχνών. Αναπτύσσοντας όμως αυτούς τους τομείς της επιστήμης άρχισε σιγά σιγά να ξεχνάει και να λησμονεί εντελώς την καταγωγή του.
Σαν αποτέλεσμα, η πόρτα η οποία οδηγούσε στη γνώση της τυπολογίας και την ακριβή λειτουργία του εγκεφάλου του κάθε Τύπου έκλεισε πίσω του ερμητικά.
Χάθηκαν οι οδηγίες χρήσης του εγκεφάλου του και βαδίζει στα τυφλά.
Μόνο η γνώση της τυπολογίας μπορεί να λύσει τον Γόρδιο Δεσμό που είναι τυλιγμένος στο λαιμό του σύγχρονου ανθρώπου.
Ο άνθρωπος εκτός από ένα όνομα μια ημερομηνία γέννησης έχει και έναν Τύπο που τον χαρακτηρίζει, ένα γενετικό χαρακτήρα που τον καθορίζει.
Για να ανασυρθεί λοιπόν η απωλεσθήσα γνώση από τα δύσβατα και περίπλοκα μονοπάτια της ιστορίας του ανθρώπου, θα πρέπει κάποιος να σπάσει τον κωδικό, που σημαίνει να κάνει την αντίστροφη πορεία από το τέλος προς την αρχή, σαν δύτης που κατεβαίνει σε μεγάλα και άγνωστα βάθη.
Είναι πραγματικά ευτυχής, υγιής και ολοκληρωμένος όποιος έχοντας επίγνωση της ύπαρξης των τριών Τύπων, αναγνωρίσει και ξεπεράσει τα αδύναμα σημεία του τόσο στο σώμα όσο και στην ψυχή.
Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι: ευτυχισμένοι οι φτωχοί από σκέψη.

Α Τύπος
Η δράση
Ο δήμιος της ζωής του ο πανικός

Ένα παιδί που παίζει έχοντας άγνοια κινδύνου που καταφέρνει πάντα να βγαίνει αλώβητο.
Δεν φοβάται να αναμετρηθεί με το άγνωστο απεναντίας πολλές φορές το επιδιώκει ασυνείδητα αφουγκράζεται και απολαμβάνει, ζει την κάθε στιγμή αντιμετωπίζοντας τις προκλήσεις ως προσκλήσεις για ζωή, ο απόλυτος ηγέτης. Ορμάει στη ζωή δίχως να υπάρχουν περιθώρια για δεύτερες σκέψεις και δισταγμούς, συγκεντρώνεται επί τω έργω με πρωτόγονη δύναμη. Ο Α Τύπος οραματίζεται και πραγματοποιεί άμεσα τα οράματά του. Υποτάσσεται μόνο στην ποιητική δύναμη του κόσμου με την οποία βρίσκεται σε άμεση σύνδεση. Η αυτοκυριαρχία του εμπνέει το σεβασμό συν-κινεί και κάνει τους άλλους να τον θαυμάζουν. Είναι πνευματικός όχι επειδή διαβάζει βιβλία και δίνει διαλέξεις αλλά επειδή ζει στο εκστατικό παρόν του. Πρόκειται για τον ενοποιητή, τον συνθέτη των αντιθέσεων διαθέτει την ικανότητα να μετακινείται από τη μία πλευρά στην άκρη ακριβώς για να μην καταλήξει ποτέ στα άκρα, υπακούοντας στους ρυθμούς που αλλάζει και η ίδια η ζωή. Πρόκειται για έναν ενστικτώδη μηχανισμό ισορροπίας. Την ακρότητά του όμως την εκδηλώνει εσωτερικά με πανικό και προς το περιβάλλον του με νεύρα.
Ο Α Τύπος είναι πατέρας τεσσάρων προσωπικοτήτων και πάνω στις γενικές γραμμές αυτού του Τύπου με κάποιες διαφοροποιήσεις κινούνται και οι τέσσερις Α Τύποι.
Α Τύπου άνδρας από πατέρα: « ο γεννημένος αρχηγός»
Α Τύπου άνδρας από μητέρα: «ο κουλτουριάρης της σκέψης»
Γυναίκα Α Τύπου από πατέρα: «η ελεύθερη»
Γυναίκα Α Τύπου από μητέρα: «η αυτοκράτειρα»
Για τους Α Τύπους ισχύει η παροιμία «Δώστε τους χαμόγελο και πάρτε τους την ψυχή»

Β Τύπος
Η μητέρα, η αντίδραση
Ο δήμιος της ζωής του το άγχος

Ο Β Τύπος προικίστηκε με ψυχικά εφόδια και ιδιαιτερότητες όπως η καρτερικότητα και η ατελείωτη υπομονή για να ανταποκριθεί στον αρχικό του ρόλο αυτόν της μητρότητας. Η σκέψη του περιπλανιέται συνεχώς σ’ ένα ταξίδι στο άγνωστο γεγονός που δημιουργεί φόβο και άγχος με αποτέλεσμα να χάνει τη ζωή. Του αρέσει να φροντίζει τους γύρω του να μην τους στεναχωρεί να μην τους πληγώνει η υπερπροστατευτική αυτή συμπεριφορά του όμως κουράζει τους άλλους. Είναι στοργικός συμπονετικός ευαίσθητος καλοπροαίρετος συγκρατημένος και «κουμπωμένος» επειδή φοβάται να μην πληγωθεί. Η πηγή του άγχους του στην πραγματικότητα είναι ότι θέλει να αρέσει και ότι δίνει μεγάλη βαρύτητα στη γνώμη των άλλων, διστάζει να εκφράσει αυτό που αισθάνεται. Όσο διακριτικός και συγκρατημένος είναι στη συμπεριφορά του είναι απέναντι στους άλλους τόσο αδιάκριτος γίνεται απέναντι στον εαυτό του με τον τρόπο που σκέφτεται. Υλοποιεί τα όνειρά του στο μυαλό του που είναι η δική του πραγματικότητα και ο δικός του χώρος κάτι που όλοι οι άλλοι το πραγματοποιούν στην πραγματική ζωή. Ο Β Τύπος περνά μέσα από τη ζωή λάθρα.
Άνδρας Β Τύπου από πατέρα: «η σταθερά της ακινησίας η αστάθεια της κίνησης» « η παγκόσμια σταθερή ακλόνητη βάση με … εξέλιξη χελώνας»
Άνδρας Β Τύπου από μητέρα: «ο καταθλιπτικός»
Γυναίκα Β Τύπου από πατέρα: «η πεθερά -η αντιδραστική»
Γυναίκα Β Τύπου από μητέρα: «το παιδί των λουλουδιών – η δολοφόνος με το αγγελικό πρόσωπο»
Η ακρότητα του Β Τύπου εκδηλώνεται εσωτερικά με άγχος και την εξωτερικεύει στο περιβάλλον του με αντίδραση.
Οι στίχοι « άνθρωπε αγάπα τη φωτιά σταμάτα και τη δύναμή σου δώσ’ τη στο φιλί σου» έχουν γραφτεί ενστικτωδώς από τον κύριο Τουρνά αλλά ταυτόχρονα θα μπορούσε να είναι η απόλυτη συμβουλή για τον Β Τύπο.

Γ Τύπος
Το παιδί – ο αντιδραστήρας ένα ηφαίστειο που «φουσκώνει» και δεν ξέρεις πότε θα εκραγεί
Ο δήμιος της ζωής του η επιμονή

Η (σύν)μειξη των αντιθέτων πάντοτε αποτελούσε μια πρόκληση για όλες ανεξαιρέτως τις επιστήμες. Αυτή είναι η περίπτωση του Γ Τύπου. Πρόκειται για το παράγωγο μιας επιμειξίας του ανθρώπινου οργανισμού. Ο Γ Τύπος είναι άνδρας και γυναίκα, πατέρας και μητέρα που συνωστίζονται μέσα στον ίδιο χώρο – χαρακτήρα – σώμα, δίχως να μπορούν να ενωθούν ούτε όμως και να χωρίσουν γιατί αυτό θα σηματοδοτούσε τη διάλυση του οικοδεσπότη οργανισμού. Στην προσπάθειά του να αποτινάξει από μέσα του τον ζυγό της ανησυχίας και του ανικανοποίητου και να λάβει την αναγνώριση που θα του επιτρέψει να βρει τη θέση του στον κόσμο ξεκινάει μια επανάσταση κατ’ αγνώστων. Στην επανάστασή του αυτή δεν στηρίζεται σε κάποια ιδεολογία αφού η αντίδραση είναι γι’ αυτόν αυτοσκοπός και στάση ζωής. Τελικά ανατινάζει τα πάντα αλλά ανατινάσσεται και ο ίδιος σαν αδέξιος πυροτεχνουργός και καταλήγει να θυσιάζεται στα γρανάζια της μηχανής του χρόνου. Μετεωρίζεται διχασμένος προσπαθώντας να γεφυρώσει το χάσμα ανάμεσα στους δύο κόσμους που συνυπάρχουν μέσα του σαν ένα μαλωμένο ζευγάρι. Οι Γ Τύποι έχουν πάθος για τη ζωή κινούνται με όλο τους το σώμα ακατάπαυστα έχοντας πάντα την αγωνία να επιβληθούν μοιάζουν με ηθοποιούς σε αρχαίο θέατρο που μεγενθύνουν συναισθήματα με την ένταση της φωνής τους, τις εκφράσεις του προσώπου τους και τις κινήσεις του σώματός τους. Αυτό εξηγεί και το γεγονός ότι οι περισσότεροι καλλιτέχνες είναι Γ Τύπου.
Άνδρας Γ Τύπου από πατέρα: «ο στρατιώτης – ο εργάτης»
Άνδρας Γ Τύπου από μητέρα: « ο σεναριογράφος και σκηνοθέτης»
Γυναίκα Γ Τύπου από πατέρα: «η αμαζόνα»
Γυναίκα Γ Τύπου από μητέρα: «μπακλαβάς σιροπιαστός – 100% γυναίκα»
Η συμβουλή του ερευνητή στους Γ Τύπους είναι: «από τα λάθη του παρελθόντος δεν μαθαίνουμε να ζούμε μαθαίνουμε να αρρωσταίνουμε». Η ακρότητα του Γ Τύπου εκδηλώνεται εσωτερικά με πανικό και άγχος και εξωτερικά με επιμονή – εμμονή.

Μαθαίνοντας την Τυπολογία θα διδαχθείτε από τον ίδιο σας τον εαυτό μία μαθηματική πράξη την πράξη της απόλαυσης βάζοντας έσοδα τις απολαύσεις σας και αφαιρώντας τις σκέψεις σας το αποτέλεσμα που θα μείνει θα είναι ο αριθμός της ζωντανής σας ύπαρξης.

Έχετε απολαύσεις;